Treceți la conținutul principal

Poate îți prinde bine ție, sfatul... om drag!

…poate îți prinde bine ție, sfatul. Sau poate trebuie s-atingi fundul abisului, cu fața-n jos. Ca să-nțelegi. Că nu te poate ajuta nimeni. Nimeni. Atunci când ești gata despletit la suflet, și amenajat procustian de alții. Care te-au învins. Încet și sigur. Metodic. Forțându-te mereu ca Să te schimbi cumva. Să vorbești altfel. Să nu ai patos. Să-ți asumi prioritățile altora. Să te asortezi cu ei. Ei. Cei din liga A. Te-au desfăcut, șurub cu șurub. Te-au examinat și au decis că faci zgomot. Ți-au smuls bucăți de suflet și au zburat cu ele-n clonț. Și peste astea, sst, calmează-te, topește-te, blendează-te printre mediocri, ei sunt peste tot și a lor e împărăția românească. O singură persoană îți spune mulțumesc? Prinzi aripi, dar ți le taie ceilalți, până ajungi la colț. Uită-te în jur, ne-au copleșit. Iar dacă îți spui, vag, din ce în ce mai vag, era bine cum eram, simțeam, zâmbeam și primeam soare, te-apucă amețeala de parcă stai pe marginea abisului, dacă mă-

Ma amuz teribil pe tema CELOR 3 MINCIUNI FEMEIESTI de care trebuie sa razi ...=))


                   

De-a lungul vietii, vei auzi o gramada de minciuni din gura femeilor cu care ai de-a face.


Nu te plange, la randul tau vei minti voit sau nu de nenumarate ori .


Acest text nu este despre cine minte mai mult, ci despre cum sa nu ajungi prostul unor minciuni aproape celebre.


1. “Nu este vorba despre tine, e vorba despre mine”


In serialul de comedie Seinfeld, George Constanza traieste o despartire. Bine, el traieste multe despartiri, dar acesta este una speciala.


Tipa care se despare de el ii spune la un moment dat: “It’s not you, it’s me”.


Pe romaneste, un fel de ”nu e vina ta, e vina mea”.


Sau pe romaneste si mai mult dezvoltat, “nu ai facut tu nimic gresit, nu e nimic in neregula cu tine, e doar vina mea, eu am apucaturi ciudate, eu sunt in neregula etc.”


Ei, aceasta filozofie este folosita de unele femei cand doresc ori sa se desparta de partener, ori cand refuza avansurile repetate ale unui barbat.


In mare, vorbele ascund un pic de compasiune.


Adica femeia tine cont de sentimentele barbatului si vrea sa nu i le raneasca mai mult decat ar fi cazul. Naibii, uite ca am reusit sa scriu toate aceste cuvinte fara sa nu ma gandesc cu mila la barbatii care starnesc mila.


In fine, dincolo de acel “pic de compasiune”, aceasta formula este o minciuna.







Asta pentru ca ea nu crede cu adevarat asa ceva si nu vrea sa te jigneasca spunandu-ti prin alte vorbe ca nu te place sau nu o mai interesezi.







In aceste conditii, poti rade. Poti rade pentru a-ti arata tie ca ai simtul autoironiei si poti rade pentru a-i arata ei ca nu faci parte din categoria celor care au nevoie de protejarea sentimentelor.







Esti barbat, n-ai de ce sa pretinzi asa ceva intr-un astfel de moment. Zambeste

 



2. “Vin dupa o relatie in care am suferit mult…”


Asta e tare de tot . Ma bufneste rasul in timp ce scriu.


Omule, cand auzi aceste cuvinte din gura unei tipe pe care abia ai cunoscut-o, iti recomand un lucru: razi! Razi din toata inima si cu toata gura.


Stiu, tot ceea ce este in jurul tau te-a invatat sa fii plin de intelegere in fata unor astfel de vorbe, dar tu trebuie sa razi.


Asta pentru ca e de ras si asta pentru a nu intra in grupul flacailor manipulati de mimoza cu destainuirile ei dramatice. Apropo, daca razi, desi pare greu de crezut, ai sanse mai mari sa te culci cu ea decat daca ii oferi un umar pe care sa planga. Mult, mult mai mari.


In rest, e bine sa stii ca o femeie abia cunoscuta care iti spune asa ceva nu merita respectul tau.


E o plangacioasa care cauta alinare pentru lipsurile ei emotionale. Nu i-o acorda pentru ca nu vei face altceva decat sa te transformi intr-un fel de prietena de-a ei.






Oricat de dureroasa ar fi fost vechea relatie, daca ii starnesti atractie cu adevarat, trece peste problemele de acest gen fara sa ti le mai impartaseasca.


Daca nu-i starnesti atractie, iti va da multe, multe detalii despre fostul prieten care o insela, despre tatal care o batea, mama care o certa, presedintele tarii care-i fura pensia bunicului militar etc.


Te rog eu, abtine-te sa fii bleg. Lasa-i pe altii sa fie Dumnezeu.


3. “N-am putut sa vin, n-am avut mobilu’ la mine…”


Exista pe lumea asta doua lucruri care se intampla cu o regularitate incredibila: schimbarea garzii la Palatul Buckingham si tepele date la intalniri.


E important sa stii ca unele femei au parte de nenumarate drame in viata lor si ca multe dintre aceste drame se petrec exact inainte de-a veni la anumite intalniri.


Mai mult, aceste drame au o natura cu totul si cu totul speciala pentru ca le impiedica pe respectivele sa dea un telefon prin care sa anunte ca nu mai pot veni si chiar sa raspunda la apelurile blegului care le-asteapta la intalnire c-un trandafir in gura.


Daca vreodata ti se intampla asa ceva si ti se spune “iarta-ma, i s-a facut rau lu’ mama si a trebuit sa mergem cu ea la spital si n-am avut telefonul cu mine si apoi a doua zi nu m-am mai gandit si am asteptat sa dai tu un semn pentru ca am crezut ca esti suparat…” – razi!


Razi cu atata pofta incat coltul drept al buzelor sa-ti ajunga la urechea stanga si cel stang la urechea dreapta.


YOU HAVE TO BE CAREFULL!

Comentarii

  1. Asta chiar e foarte tare dar si foarte adevarat in acelasi timp....Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa spun decat : GENIAL ... si ca ai mare dreptate .... o o o DA

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

Cele 10 experiențe de viață ale lui V.

1.           Tu esti centrul universului, ramai acolo. Ca tanar stadent am invatat ca atunci cand te afli intr-un oras strain, trebuie sa iei coltul strazii cu atentie si sa iti tii mainile afara din buzunare. Cu alte cuvinte, este nevoie sa ramai echilibrat, vigilent si pregatit sa reactionezi la surprize. Gandeste-te la aceasta, este o foarte buna regula pentru orice situatie necunoscuta. Pastreaza-ti echilibrul si ramai centrat. Credintele omului despre realitate sunt fie arbitrare, fie accidentale. Alege sa fie arbitrare, atunci cand este posibil. Este intelept sa alegi credinte care iti intaresc sanatatea, sustin fericirea. Astfel, chiar daca lucrurile se intampla sau nu pentru un motiv anume, eu aleg sa cred ca da. Ma consoleaza si ma face sa fiu mai resemnat in a jongla cu suisurile si coborasurile inevitabile ale vietii. Exista un motiv pentru care fiecare traditie spirituala, in istorie, necesita rugaciunea si meditatia- ele sunt un antidot fata de confuzie. Protej

Poate îți prinde bine ție, sfatul... om drag!

…poate îți prinde bine ție, sfatul. Sau poate trebuie s-atingi fundul abisului, cu fața-n jos. Ca să-nțelegi. Că nu te poate ajuta nimeni. Nimeni. Atunci când ești gata despletit la suflet, și amenajat procustian de alții. Care te-au învins. Încet și sigur. Metodic. Forțându-te mereu ca Să te schimbi cumva. Să vorbești altfel. Să nu ai patos. Să-ți asumi prioritățile altora. Să te asortezi cu ei. Ei. Cei din liga A. Te-au desfăcut, șurub cu șurub. Te-au examinat și au decis că faci zgomot. Ți-au smuls bucăți de suflet și au zburat cu ele-n clonț. Și peste astea, sst, calmează-te, topește-te, blendează-te printre mediocri, ei sunt peste tot și a lor e împărăția românească. O singură persoană îți spune mulțumesc? Prinzi aripi, dar ți le taie ceilalți, până ajungi la colț. Uită-te în jur, ne-au copleșit. Iar dacă îți spui, vag, din ce în ce mai vag, era bine cum eram, simțeam, zâmbeam și primeam soare, te-apucă amețeala de parcă stai pe marginea abisului, dacă mă-

Astazi...

M-au obosit. Am incercat sa scap,dar oamenii mananca din mine si-mi cer sa-i ascult,sa-i invat,sa-i sfatuiesc,desi isi stiu deja raspunsurile la intrebari. M-am saturat. M-am saturat de oameni in general,asa ca prefer sa ma ingrop in jocuri,avand tiparele mele prestabilite din care nu ies: Age of Empires,Age of Mythology,Gothic, LoL si tot ce tine de ele. Prefer sa stau fara sa fac nimic decat sa socializez. Am obosit,si da,stiu ca ma repet,dar imi e atat de lene sa caut cuvinte care sa exprime acelasi lucru dar intr-o alta forma.Da,mi-e lene. Vegetez in fata computerului,si mi-e atat de lene incat,daca mi-e sete,prefer sa nu intind mana dupa sticla cu apa care e la doi pasi de mine si stau in continuare. Preiau energiile negative ale celorlalti si deja nu le mai pot controla,nu ca nu ar fi indeajuns ca sunt eu destul de plina de trasnete si fulgere,dar nu le descarc. De ce nu le descarc?Pentru ca nu tine de mine,pentru ca m-am obisnuit sa plece de la sine. Chiar acum ma sacaie una